Avemu un magazzinu di 2000 ㎡

GATHERTOP hè u fabricatore di cappelli di punta in Cina, Specializatu in cappelli è fascia per capelli di turbante di moda.Assicurendu a qualità di u produttu operandu un centru di fabricazione è distribuzione unicu induve i nostri articuli sò cuncepiti, sviluppati è pruduciuti cù cura. Offriamu moda alta à bassa è linee speciali per adattà à i vostri bisogni di i clienti.Inoltre, facemu in particulare ordini persunalizati, cù e diverse richieste di i clienti, cum'è diversi prucessi di stampa, cucitura, formatura è materiale di tela, solu risponde à esattamente ciò chì i bisogni di i clienti.

Perchè scegliemu i cappelli, oghje più persone cumincianu à prutege i so capelli, i cappelli riducenu l'attrito in modu chì i capelli di e persone durà più chè mai, un cappelli di raso hè di solitu bonu per quelli chì piace à mantene i so capelli alluntanati è mantene i capelli, i cappelli aiutanu à prutege. L'umidità naturale di i capelli lassendu morbidi, intantu, impediscenu a spaccatura è a rottura causata da linu abrasivi cum'è cuscini di cuttuni.
Avemu un magazzinu di 2000 ㎡, chì pussede più di 1000 stili diffirenti, dotatu di travagliu manuale, stampazione à caldu, imballaggio è dipartimentu di cuntrollu di qualità, un sistema cumpletu strettu di consegna prontu à spedinu.Quandu a flessibilità per minimizzà i sforzi di u mercatu hè impurtante, i nostri servizii specializati ponu offre un vantaghju cumpetitivu (cum'è persunalizazione di u produttu, cuntrolli di qualità, reimballazione, persunalizazione di imballaggio, serviziu di pacchettu cumpressu).

hgfd (1)

hgfd (2)

hgfd (3)

hgfd (4)

I magazzini sò integrali à u successu di e merchenzie fisiche chì sò imballate è spedite à tempu.U travagliu di u magazzinu include ogni attività ligata à l'urganizazione di u magazzinu, u mantenimentu, a manipulazione di u produttu, l'imballu è a spedizione.
Per fà una bona coordinazione, u nostru capu di magazzinu è specialista hè rispunsevuli di vigilà l'operazioni di ogni ghjornu è di mantene a conformità regulatoria per l'attività in u magazzinu, u nostru impiegatu di magazzinu aghjurnà i registri di i prudutti ogni ghjornu, è u nostru operatore di magazzinu sapi cumu è quandu fà aghjustamenti chì portanu. à risultati tangibili in u magazzinu.Questa insight vene da passà mesi o anni nantu à u travagliu, è piglià u tempu per capisce i difetti funziunali di u magazzinu.Puderà prufittà di u software ERP per migliurà u nostru prucessu di gestione di magazzini.Per multi-aiutu di u persunale di magazzinu qualificatu, u nostru magazzinu pò travaglià in modu efficiente è efficace.


Tempu di Post: 12-May-2022