Scena d'esposizione precedente

Scena d'esposizione precedente
Esposizioni: Gioielli di moda di l'Asia & Fiera di l'accessori (RESOURCE GLOBAL)
Data: 2017 mar.
Cità ​​/ Paese: Hong Kong / Cina / Asia
Esposizioni: GIFT&HOME Exhibition (RESOURCE GLOBAL)
Data : 2016 Spe.
Cità ​​/ Paese: Hong Kong / Cina / Asia
Cù un disignu attraente, prudutti persunalizati, u nostru stand hè assai populari, attraendu visitatori di flussu stabile da l'America, l'Europa, u Canada, u Brasile è a Nova Zelanda.

1 (3)

1 (4)

1 (13)

1 (6)

Certi clienti ponenu ordini direttamente in u situ, intantu, avemu guadagnatu a piena ricunniscenza da i clienti di massa in u mondu sanu, speranu di cooperà cù a nostra cumpagnia.
A qualità hè sempre relativamente alta, perchè e risorse glubale hà un gran numaru di cumpratori d'alta qualità prima di mantene a mostra, chì risolve i prublemi preoccupati da i fornituri.
Risorsi glubale hè stata a prima mostra in Shanghai in uttrovi 2003. A causa di l'accumulazione di un gran numaru di cumpratori d'alta qualità, a prima mostra hè stata assai successu.Più tardi, l'esibizioni sò state realizate in Hong Kong, Dubai è Mumbai.À mezu à elli, a mostra tenuta in Mumbai, India, in u Novembre di questu annu era assai affollata, cù quasi 30000 fornitori è cumpratori chì participanu.In quantu à l'ambiente ecunomicu attuale, ùn hè micca faciule.
In solu cinque anni, a mostra di risorse glubale hè diventata a mostra di l'elettronica asiatica chì cresce più rapidamente quist'annu, è hà saltatu per diventà a quarta più grande mostra di l'elettronica in u mondu.I primi dui sò ces è CeBIT, chì anu una storia di sviluppu di più di 20 anni.

1 (13)

spartimentu (1)

spartimentu (2)

Esposizioni: Mostra di Selezzione "Go global".
Data: 2021 ottobre
Città / Paese: Hangzhou / Cina / Asia
U nostru Turbanu è u bonnet vincenu u pruduttu più populari in u spettaculu.U nostru stand hè una di e selezzione più populari per l'accessori di vestiti appruvati da l'urganizazione di mostra.Tutti i cappelli, turbanti, durags sò ben affissati, a nostra sucietà hà dimustratu cum'è un partner affidabile è offre à i clienti una gamma completa di selezzione di cappelli è turbanti sia stock sia persunalizati, chì hà suscitatu un grande interessu trà i clienti è ci hà permessu di stabilisce assai novi affari. cuntatti.

spartimentu (3)

spartimentu (4)

spartimentu (5)


Tempu di Post: 12-May-2022