Attività di Natale 2020: Caccia à Teasure In cerca di ricordi di a zitiddina

Attività di Natale 2020 : Caccia à Teasure - Ricerca di ricordi di a zitiddina.
Autunno 2020: Tour di dui ghjorni à Mille Isule, godendu di a barca nantu à u lavu, è in bicicletta intornu à u lavu.
2021 Cenate inseme nantu à u Dragon Boat Festival
Formazione di sviluppu di primavera 2021 all'aperto,
E culture GATHERTOP sustenenu l'implicazione è furnisce modi pusitivi è divertenti per i nostri impiegati per riunite per attività di sviluppu persunale è prufessiunale, sia in l'ore normale di a cumpagnia sia fora di l'ore.

L'impiegati mantenenu e cose in perspettiva, si diverte è ride.Li piace à vene à u travagliu è si sentenu apprezzati, ricunnisciuti è ricumpinsati.
L'escursioni in squadra sò un modu fantasticu per facilità u ligame cù i nostri membri di a squadra, riduce u so stress, è dà l'uppurtunità di cunnosce fora di l'uffiziu.L'attività di squadra è i ghjoculi chì aumentanu a morale ponu abbatte e barriere trà l'impiegati è creanu un ambiente chì hè piacevule per travaglià, chì hè vitale per un affari di successu è chì funziona bè.
L'obiettivu di l'attività di team-building hè di ottene i nostri membri di a squadra per unisce è custruisce a fiducia l'una cù l'altru.E persone cun sfondate, bisogni, ambizioni è personalità diverse formanu squadre.
Intantu, l'attività di team building pò esse vergogna per i culleghi di travagliu, è certi ùn aghjunghjenu mancu qualcosa chì riguarda u situ di travagliu.Per esempiu, mentri "a fiducia casca" pare una idea eccellente, u furzà ùn migliurà a fiducia trà i culleghi, è ciò chì hè peghju, pò risultà in ferite quandu l'accoppiamenti ùn sò mancu.
Unu di i vantaghji più significativi di l'attività di furmazione di squadra ghjustu hè chì aumenta a morale trà a nostra forza di travagliu.I membri di a squadra ponu travaglià inseme nantu à attività eccitanti è sfide è ponu vede e so cumpetenze è talenti.
Impegnendu in l'attività ghjusta di furmazione di squadra, pudemu riunisce queste diverse persone per custruisce una squadra legata è di fiducia.Chì hè assai impurtante per a nostra attività.

nutizie 2 (2)

nutizie 2 (3)

nutizie 2 (11)


Tempu di Post: 12-May-2022